lördag, januari 12, 2008

Idag har jag beställt spel!

Hejhej hallå!

Satt hos Erik tillsammans med Södis nu ikväll, och när vi satt där och spelade Soul Calibur II insåg jag att någon av oss måste skaffa ett tight fighting-spel på stört, för vi har ju faktiskt inte haft något kul spel sedan Tekken3. Så när jag kom hem från Erik (iom att hans internet är nere var jag tvungen att hålla mig) så gick jag in på webhallen och kollade om det fanns några kuliga fightingspel till 360n, jag hittade Dead or Alive 4 för makalösa 199:- visst, jag har aldrig spelat spelet men det hade fått 9.0 på IGN och 7/10 på GP, så jag beställde det. Passade även på att beställa NBA Street Homecourt, aldrig spelat det heller. Men sportspel är ALLTID kul, och spela 2 tillsammans är ALLTID kuligare. Så nu är det en spänd väntan framöver! :D

Inga kommentarer: