måndag, augusti 27, 2007

Äntligen en ny postning då.

Efter påtryckningar (hej Erik) har jag beslutat mig för att skriva igen, det var ett bra tag sedan nu och det finns faktiskt ett par anledningar till det dels så har jag fått jobb, och dels så har jag flyttat, jag skall ta och slänga upp några bilder från den nu iordningställda lägenheten. Men det får bli i nästa post. Jag har också fått jobb som sagt, mina arbetstider gör att jag helt enkelt inte har tid att skriva oftast då jag jobbar onaturligt mycket, och när jag väl är ledig har jag tvingats städa här hemma, men jag måste nog ge Madde otroligt mycket creds för städningen, den är helt hennes projekt. Nå, idag beställde jag ett par spel från webhallen, "Pro Evolution Soccer 6"& "Hitman 4: Blood Money" hitman kostade 399:- och PES kostade 199:- visst tänkte jag, men döm om min förvåning när jag loggade och hitman bara kostade 279:- tack vare de förmånspoäng jag har samlat på mig där. Det var en liten uppdatering på vad som har hänt å skett här under den sista tiden.


//_b

6 kommentarer:

Erik sa...

Jag tycker du ska skriva ett inlägg om den där skumme gubben som brukar komma in på ditt jobb.

_booty sa...

Vem av dem BosseBus eller Gustav Vasa? =)

Erik sa...

Bosse Bus är den enda du berättat om för mig. Vem är "Gustav Vasa"?

Yevon sa...

Posta mera din idiot!

Shahin sa...

Snacka fan inte skit om Bosse! Och vart fan är credden till den underbara persiska jobbfixaren då? Blir tamigfan besviken på dig!

Anonym sa...

http://www.flashback.info/showthread.php?t=385213